Tik Tok on the clock but the party don't stop..

Jaa det var ett tag sen..Men jag har inte vetat vad jag ska skriva om.
Vet faktist inte vad jag ska skriva nu heller men skolan går bra, funderar dock på varför jag valde en naturlinje?! (what was I thinking about?). Jaja jag får helt enkelt börja plugga mer ;) Klassen är iallafall super så på så sätt valde jag rätt! Festerna som har vart har vart grymt roliga också!

Så vad har hänt mer?  Jo vi har skaffat en katt till, en liten orange beige vit sak vid namn Månza. Egentlige Måns men eftersom att det finns en F1 (Formel 1) bana i Italien som heter Månza så fick han heta det. :)
Passade bra att han kom nu med tanke på att det är sportlov! Eftersom att han är här så har jag inte gjort särkskilt mkt, bara vart i stallet och vart med kompisar, men det är naaajs det också!  Jo och sen har vår tyskalärare gett oss läxa till Måndag och prov till Torsdag efter lovet fyfan! Och jag ska skriva om et barndomsminne också, antar att det blir det när vi målade om min vägg..STRESS!

Jaaaja nu orkar jag inte skriva mer men vi ses när vi ses (I guess)
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0