Helluuuuuu.

Igår red jag paddock för första gången på länge, men jag red ut först i typ 30 minuter eller nått. Sen travade jag och Butgte omkring i paddocken i typ 20 minuter. Tro mig han var såååååhhhhäääääärrrrrrrrrr duktig! Gick till och med på tygeln nästan hela tiden, sen var han väldigt stel i början men sen vart det riktigt okej.

Idag har det inte hänt så mkt, bara skolan. Vi har inte så mkt läxor så just nu sitter jag bara och kollar på tv. Sköööönt att inte känna värsta pressen på att jag måste gå och göra de där förbaskade läxorna, jag kan njuuuta av tv nu! :)

Just fasen jag har glömt att skriva om back tävlingen i helgen, Robert kom 2a, det var riktigt kul att vara där och så, men nu siktar vi på Tidaholm om typ 2 veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0