Tisdag

Lång skoldag idag, slutade med idrott. Det var faktist riktigt kul, vi spelade badminton. Sjuukt kul! Haha och jag är ju bäääst :) nejdå men det var väldigt kul.
Skippade stallet idag också, det var mamma som inte hann skjutsa ut mig, men imorrn kör vi på't (kan lixom inte hålla mig borta..). Istället för stallet var mamma snäll och åkte till srtan och köpte en klänning åt mig, det var lite 50-tals tema över den, det är ju Grease kväll imorrn så det ska jag gå på och stödja Jonna(Honhar ju en framsman här), Millan hänger också påå! Sen får vi la se vilka som kommer mer :)

Just nu sitter jag och glor på tv, as usual.
SOVMORGON IMORRN :)




PusS och kraM
 

Kommentarer
Postat av: jonna

du hade ju riktigt snygga kläder på grease ju!!, till skillnad från andra var du o millan lagom utklädda!!

<3<33<3pösss

2009-04-02 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0