Islandshästar

Jag gick upp klockan 8 idag (vilket =7) Fyfan vad trött jag är!
Vi åkte iväg för att rida islänningar, så jäkla mysigt! Jag red någon som hette Mjölner.  Det var riktigt härligt, hihi jag skrittade, travade, galopperade och TÖLTADE haha jag är väldigt stolt ( Haha skoja) . Men jag måste säga att det var är ganska svårt att rida islänningar när man är van vid "vanliga" hästar. Annars så var det väldigt fint var det där vi red, och ja det var det.
Jag frös inte nått för jag hade så jäkla mkt kläder, men när jag kom he´m då jävlar varjag började frysa sådär äckligt inombords..

Anyway nu ska jag och rida nästa häst, kul. Det kommer att kännas jätte konstigt att rida en storhäst. Haha herregud vad dumt det kändes att hoppa av Mjölner, jag tog sats som jag brukade göra, men det var ju typ bara en halvmeter til marken, paff blev jag iaf. Men nus ka jag rida Butteputte :)

.
Awwwwwwwww!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt pållen ser ut då!! O DU MED!!!

du lyckades verkligen att dölja hur skitig han var.;P

det är ju du som har hållt igång hela dagen ju!!

kram och puss på dej "fyra par långkalsonger";)

2009-03-29 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0