Butte <3

Fy fasen vad jag och Sofia var rädda idag alltså.. Sofia hade typdligen öppnat balkongdörren till sitt rum och hon sa att hon inte hade gjort det, mamma hade inte heller gjort det (Som förövrigt inte var eller är hemma, jobbet). Vi, eller jag fick panik och ringde till mamma och frågade om hon hade öppnat och det hade hon inte..Jag var och är ortfarande övertigad om att det är någon här inne..Meeeees.
Mamma kom iaf hem och kollade igenom hela huset, inklusive under sängar och i garderober.. Haha både jag och Sofia satt i var sitt hörn och tjöt, helt röda i ögonen när hon kom. Snacka om att skrämma upp varandra ? Pappa kmr nog hem snart..HOPPAS JAG. Tänker inte sova förrens han är hemma men jag har vill inte sova endå, vågar fan inte.
Sixten hade iaf kul på sin nattur på taket. (Han smet).
Sen kollade vi på filmen Eight Below, handlade om hundar som lämnades kvar på Antarktis och sen efter ett år hittade ägaren dem, sann historia. Fy fan vad jag tjöt alltså jag verkligen skakade av gråt t.ex när en hund dog.
Imorrn när jag läser det här kmr jag att ångra att jag delade av mig av det här, kommer tänka vilken blödis jag är. Pinsamt :P

Sen kan jag ju säga att Stockholm var bättre än väntat, jag åkte massor som jag aldrig åker, men magen tog lite stryk på slutet hehe. Jonna var sjuk så hon var inte med, fan vad tråkigt!



Idag, eller ja igår var det Buttes födelsedag..hela 13 år! Han har även varthos mig i 4 år, ganska coolt att vi hämtade honom på hans födeledag! 5 Juni. Han är fan i mig allt för mig. <3  Vilken tönt jag är, But it's true.

   
Världens bästa! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till den lilla sötisen! ;)<3

2009-06-06 @ 10:12:41
URL: http://forgottenchildren.blogg.se/
Postat av: jonna

grattis buttis!!!:P

fan va läskigt;p, förstår jag! hihi, men ni har ju russin, the killerdog;)

<33<<3

2009-06-07 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0