påsklov!..

..Och fyfan vad jag är lycklig! För en gångs skull har jag planer för lovet; i helgen ska jag hitta på nått med nån kompis och sen hela veckan ska spenderas i Norrland med familjen (Kommer dock inte att vara med dem, och det är väl en jävla tur det). Imorgons ka vi åka och köpa vinterkläder (typ termobyxor, jacka osv) och det känns ju...bra. Trodde vi hade kommit över vinter kapitlet men nej typdligen inte. Pappa avslöjade nyss att i Kalix har vägarna precis börjat synas.
Misstolka mig rätt-jag tkr att det ska bli jätte kul, t.ex vi ska åka skoter och kanske blir det skidor, men jag tor att det absolut roligaste blir att spendera kvällarna hos Jenny och Robert!

Annars så har jag mått ganska så "dåligt" i typ 2 dagar, alltså inte piss dåligt utan jag har vart trött hela dagarna och bara viljat sova, stallet idag var absolut inte kul, vädret var underbart och Butte var underbar men ändå så ville jag bara att ridturen skulle ta slut för att jag var så trött. Jajuste jag såg en räv! Så jäkla gullig!

Tillråga på allt så har jag skitont i axlarna (som vanligt) men nu är det värre en vanligt, pappa blev masserad förut så snart ska jag smörja på nån salva.

Avslutar denna dag med några våriga bilder från ridturen







Kommentarer
Postat av: Anonym

" kommer dock inte vara med dem och det är väl en jävla tur det" haha ta vara på dina kära familymembers Lisaa ;) haha nejdå! Hälsa Norrland (y)





Sjukt söt bild by the waaay ;)

2009-04-04 @ 11:38:06
URL: http://emmsaan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Yes I know otroligt braaaa!

2009-04-05 @ 11:46:41
URL: http://emmsaan.webblogg.se/
Postat av: jonna

ha det så bra där uppe ;P. Kommer sakna dej söt!!

<3<3<3<3

2009-04-05 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0