Mkt att göra

Egentligen ska jag gå och äta mat, men jag orkar inte. Det är inte så himla gott heller måste jag säga..
Igår var jhag ute på pormenad som sagt, det var jätte mysigt men det vart vääldigt vartm. Jag hade inga bra skor så jag fick ta Roberts 42or..
Efter promenaden åkte vi till Haparanda och sen till Kalix, det var ganska trevligt. Jag köpte dock bara sminkborttagningsmedel som jag hade glömt hemma..
På kvällen gick jag till Lollo, hon hade "tjejmiddag", det var riktigt gott.
Jag smet där ifrån vid halv 10 och gick till Jenny och Robert, han fick sin present och jag hoppas att han tyckte om den.
Sen gick jag till farmor och farfar och sov, mitt i natten vaknade jag av att Sofia låg på mig så då gick jag bära tillbaka henne..Jobbigt!
Fatta hur mkt jag har gjort på en dag, jag var helt slut.

Idag tror jag att vi ska åka till gammelfarmor och sen kanske åka lite skoter om det blir bättre väder, det ska visst bli snö. Urch!


See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0