hemma

Igår kom vi hem från Norrland, det tog extra långt tid eftersom vi fastnade i bilkön mellan Söderhamn och Gävle.
Vilken chock man fick när det är så jäkla varmt här! Får ju värmeslag ju.

Jag har inte bloggat på 5 dagar..men jag har inte haft tid..Men nu kan jag berätta om min vecka:

Onsdag: Vi åkte till stugan med skoter, stannade vid ett gammalt sågverk också. Det Fanns ett hus som var fallfärdigt, väldigt snett stod det och när man gick in vart det som i Lustiga huset, man höll alltså på att ramla omkull för det händes som att hela världen lutade.

Torsdag: Gjorde inte sså mkt, gick till Siw och bastade sen kmr jag inte ihåg!

Fredag: Vi åkte till Borsegrund (det stavas egentigen Jätte konstigt) med skoter, jag körde hela vägen hihi lite stolt. Jag träffade min farbror Ulf som jag inte sett sen jag var bebis typ, han var jätte snäll och såg ut som en nalle björn typ haha ;P

Lördag: Vi åkte till Borsegrund med skoter igen, den här gången var det massa folk där blandannat min kusin Jonas som jag inte sett sen jag var typ 4 lr nått. Efter det åt vi mat hos Åse och Kent. Det var jätte gott och vi hade riktigt kul.
Efter maten åkte vi skoter till stugan, det var jätte kallt oh mörkt men när vi väl var i stugan var det jätte mysigt, där åt vi efterrätten och spelade kort.

Söndag: Hemfärd!


Och idag red jag Butte för första gången på en vecka, härligt!
Nu ska jag gå och sova, skola imorrn fyfasen.

Kommentarer
Postat av: jonna

härligt ! :)

<3

2009-04-18 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0