Dålig uppdatering, eller vad?!

I helgen var jag på Jonnas land, det var jätte trevligt och jag hade iallafall kul! Vi bade också för första gången i år, det var kallt som fan. Ja annars så höll vi på att åka in i en annan båt när vi BACKADE ut från bryggan, det var ganska så kul. Alla skrattade och hur nervös vart jag inte över att åka med Jonna ?! Men det gick jätte bra ;)

Annars så har jag inte gjort så mkt i veckan, bara vart i skolan typ.
Helgen har jag kanske planer för, vet inte än. Men Valborg är väl lite överksattat?
Annars så är det första BACKTÄVLINGEN!!! Hihihihi någon är glaaaaad! Jag har en extremt pirrig känsla i magen, härligt.

Nu drar jag till stallet,
 Seee yaa

Kommentarer
Postat av: jonna

vi hade ju läget under kontroll ;P haha... Hopopas du har det skoj i backen nu då ! :D

<3

2009-05-03 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0